Lista biznesplanów zatwierdzonych do dofinansowania

Zakończył się już okres na odwołania od oceny merytorycznej złożonych biznesplanów w ramach III naboru do projektu. Poniżej prezentujemy ostateczną listę rankingową osób, których biznesplany zostały zatwierdzone do dofinansowania. Jednocześnie zawiadamiamy, że termin na zarejestrowanie działalności gospodarczej w CEIDG to 7 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia ostatecznej listy rankingowej biznesplanów zatwierdzonych do dofinansowania. Numer identyfikacyjny biznesplanu Ocena merytoryczna biznesplanuEkspert 1 Ocena merytoryczna biznesplanuEkspert 2 OgólnaPunktacja(liczby całkowite) Informacja …

Czytaj dalejLista biznesplanów zatwierdzonych do dofinansowania

żarówka na czerwonym tle

Twoje dobre praktyki – pokaż je w publikacji

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej zaprasza do udziału we współtworzeniu publikacji dotyczącej dobrych praktyk w działaniu podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych wspieranych przez Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej. Jest to doskonała okazja do prezentacji swoich pozytywnych osiągnięć! Publikacja zostanie wydana z pod koniec 2022 roku. Na Państwa zgłoszenia czekamy do 10.06.2022 roku. Zgłoszenie wystarczy przesłać mailem i opisać w nim krótko organizację oraz dobrą praktykę, którą chce się zaprezentować. Zainteresowanych …

Czytaj dalejTwoje dobre praktyki – pokaż je w publikacji

Zapraszamy na webinar: "Praktyczne wypełnienie druków CIT za 2021 w organizacji pozarządowej"

Zapraszamy na webinar: „Praktyczne wypełnienie druków CIT za 2021 w organizacji pozarządowej”

Zapraszamy do udziału w webinarze „Praktyczne wypełnienie druków CIT za 2021 w organizacji pozarządowej” 6 czerwca 2022 r. w godz. 9.00-14.00. Podczas webinaru uzyskasz niezbędną wiedzę, która ułatwi Ci przygotowanie druków CIT za 2021 rok w organizacji pozarządowej. Kiedy?: 06 czerwca 2022 r. w godz. 9.00-14.00 Gdzie?: platforma ZOOM Jak dołączyć do spotkania na ZOOM? ZOOM jest prostą w obsłudze aplikacją do organizacji spotkań online. Wszystkie osoby, które zakwalifikują się do udziału …

Czytaj dalejZapraszamy na webinar: „Praktyczne wypełnienie druków CIT za 2021 w organizacji pozarządowej”

logo_1_procent_CIT_www

1% podatku od firm dla OPP – założenia do ustawy

Przez ostatnie miesiące zbieraliśmy uwagi, sugestie i propozycje dotyczące tego, jak miałby wyglądać w praktyce, mechanizm 1% podatku od firm dla organizacji pożytku publicznego. Dziękujemy przedstawicielom fundacji i stowarzyszeń, przedsiębiorcom, samorządowcom, radom działalności pożytku publicznego, a także organizacjom pracodawców, organizacjom sieciowym oraz decydentom za wyrażenie swojej opinii. Wynika z nich, że potrzeba nam nowego narzędzia wsparcia działań obywatelskich. Potrzeba 1% podatku od firm. Uważnie wsłuchiwaliśmy się …

Czytaj dalej1% podatku od firm dla OPP – założenia do ustawy

Dotacje na tworzenie miejsc pracy - wyniki oceny formularzy rekrutacyjnych

Wyniki oceny merytorycznej formularzy rekrutacyjnych na miejsca pracy – kwiecień 2022

Po rozmowach z przedsiębiorcami społecznymi, obradach Komisji i pracach nad kartami oceny merytorycznej wiemy już, kto rozpocznie wkrótce pisanie biznesplanu. Już niebawem zabieramy się do dalszej pracy – przedsiębiorców społecznych czeka przygotowanie biznesplanów, które pozwolą nam na podjęcie ostatecznej decyzji o przyznaniu dotacji na stworzenie nowych miejsc pracy. Zapoznaj się z listami rankingowymi formularzy rekrutacyjnych: dla istniejących Przedsiębiorstw Społecznych dla nowych Przedsiębiorstw Społecznych oraz Podmiotów …

Czytaj dalejWyniki oceny merytorycznej formularzy rekrutacyjnych na miejsca pracy – kwiecień 2022

ekran komputera z liniami kodu programistycznego

Podejmowanie decyzji online w organizacjach pozarządowych po wygaśnięciu pandemii

W okresie epidemii COVID-19 byliśmy zmuszeni radzić sobie bez częstych wizyt w biurze i załatwiać większość spraw z domu. Dotyczyło to również działań fundacji i stowarzyszeń, w tym działań obejmujących zarządzanie – pracę organów NGO. 16 maja 2022 roku sytuacja zmieniła się – rząd ogłosił koniec stanu epidemii i przejście w stan zagrożenia epidemicznego. Poniżej omawiamy przepisy okresowe, czyli takie, które działają w czasie epidemii i stanu …

Czytaj dalejPodejmowanie decyzji online w organizacjach pozarządowych po wygaśnięciu pandemii

Kolacja biznesowa w Rawie Mazowieckiej

18 maja w gościnnych progach sali weselnej Rezydent, w Rawie Mazowieckiej odbyła się kolejna kolacja biznesowa współorganizowana przez Instytut Spraw Obywatelskich. Wydarzenie poprowadziła Teresa Sekuter z Urzędu Miasta Rawa Mazowiecka, która dbała o miłą i swobodną atmosferę spotkania. W kolacji udział wzięli rawscy przedsiębiorcy, pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy z dyr. Bożeną Woźniak na czele. Wydarzenie swoją obecnością uświetnił Piotr Irla – Burmistrz Rawy Mazowieckiej. Uczestnicy zapoznali …

Czytaj dalejKolacja biznesowa w Rawie Mazowieckiej

Akademia Instytut Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy

Wyniki oceny merytorycznej biznesplanów – jednoosobowe działalności gospodarcze

Dzisiaj dla grupy uczestników III naboru do projektu pt. „Akademia Instytutu Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy” mamy dosyć istotną informację. Poniżej publikujemy pełne zestawienie oceny merytorycznej biznesplanów. Gratulujemy wszystkim, którzy uzyskali pozytywny wynik. Tych, którym się nie udało informujemy, że zgodnie z zapisem regulaminowym (par. 5 ust. 11 i nast. regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego naszego projektu) przysługuje …

Czytaj dalejWyniki oceny merytorycznej biznesplanów – jednoosobowe działalności gospodarcze

debata

Ustawa o 1% z CIT dla OPP coraz bliżej. Zapraszamy na debatę online

Instytut Spraw Obywatelskich wraz z Kierownikiem Centrum Prawa Hiszpańskiego i Europejskiegodr Marią Supera-Markowską zapraszają na debatę „1% podatku CIT dla organizacji pożytku publicznego – prezentację założeń do ustawy”. Debata w formule online odbędzie się 25 maja 2022 r. w godzinach godz. 9:30 – 11:30. Zachęcamy do rejestracji na wydarzenie i śledzenie debaty online. Debata jest częścią dwudniowego wydarzenia II Ogólnopolskiego Kongresu Organizacji Pozarządowych i VI Polsko-Hiszpańskiej Konferencji Organizacji …

Czytaj dalejUstawa o 1% z CIT dla OPP coraz bliżej. Zapraszamy na debatę online

"Pakiet dla społecznych rakiet" - III edycja dla subregionu

Pakiet dla Społecznych Rakiet – edycja III – dla subregionu

„Pakiet dla Społecznych Rakiet” to propozycja dla tych, którzy mają pomysł, chęci, społeczne zacięcie, umiejętność dostrzegania i definiowania potrzeby dokonania zmiany społecznej lub dla tych, którym zwyczajnie nie udało się złożyć wniosku w ramach poprzednich edycji konkursu. Wsparcie oferowane w ramach pakietów rozwojowych pozwoli Tobie i Twojej organizacji zaistnieć na rynku, w sposób atrakcyjny, ale przede wszystkim skuteczny. Niech powiedzenie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” stanie się pretekstem …

Czytaj dalejPakiet dla Społecznych Rakiet – edycja III – dla subregionu

Dodaj nam MOCy!

Od 2004 roku działamy na rzecz zmiany społecznej. Bo DNA Instytutu Spraw Obywatelskich to walka o dobro wspólne i mobilizowanie obywateli do działania. O dobro, które jest bliskie każdej i każdemu z nas, jak np. czyste powietrze, cisza za oknem, bezpieczna żywność czy wspólna przestrzeń. Oraz o dobro, które jest tylko pozornie dalekie: obywatelską inicjatywę ustawodawczą, referendum czy radę pracowników.

By działać skutecznie, potrzebujemy stałego i pewnego budżetu. Pomóż nam stawić czoła codziennym wyzwaniom. Dorzuć się do działań Instytutu.

Dziewczynka z uniesioną pięścią, w stroju superbohaterki z biało-czerowną peleryną

Zapisz się na newsletter

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.