Jesienią zapraszamy Was na spotkania – na żywo oraz on-line – podczas których porozmawiamy o prowadzeniu przedsiębiorstwa społecznego.
Webinar: „Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych z perspektywy przedsiębiorstw tradycyjnych”
Kiedy?: 20 października 2021 r. (środa), godz. 14.00-16.00
Gdzie?: spotkanie on-line (Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM, zapisane osoby otrzymają link do spotkania)
O czym będzie mowa?: Sytuacje kryzysowe są nieodłącznym elementem życia przedsiębiorstwa. Czy będzie to globalny kryzys pandemii, czy remont parkingu przed sklepem. Skala oczywiście ma znaczenie, indywidualna specyfika też, ale pewne ogólne zasady obowiązują w każdym przypadku.
Program spotkania:
- Specyfika sytuacji kryzysowych.
- Podstawowe zasady postępowania w takich sytuacjach.
- Przegląd najważniejszych obszarów przedsiębiorstwa pod ciśnieniem kryzysu.
- Co robić w takiej sytuacji, czego unikać, a co może mieć fatalne skutki?
Webinar poprowadzi:

Piotr Wypych
piotr.wypych@instytut.lodz.plNaturalnym obszarem jego kompetencji są analizy finansowe, controlling, doradztwo finansowe, ale działał też w dziedzinach takich: jak strategia, sprzedaż, marketing, social media. Wieloletni doradca oraz dyrektor finansowy spółek prywatnych i publicznych. Członek zarządów firm i rad nadzorczych spółek prywatnych i publicznych. Przez ponad 10 lat zajmował się funduszami typu Venture Capital i Private equity. Współpracował z ekspertami i doradcami szeregu instytucji finansowych i biznesowych w Polsce i za granicą. W Instytucie zajmuje się szeroko rozumianym Doradztwem Biznesowym (duże D i duże B!).
Jak się zapisać?
Aby zapisać się na warsztat/webinar należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego nie jest równoznacznie z automatycznym dopisaniem do listy uczestników. Zgłoszenia będą weryfikowane i zatwierdzane przez organizatora w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia.
Więcej informacji udziela
