Prezentujemy kolejną z serii notek o młodych przedsiębiorcach – uczestnikach naszego projektu pt. „Akademia Instytutu Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy”. Dzięki pozyskanym dotacjom i naszej projektowej pomocy urzeczywistnili swoje marzenia o prowadzeniu własnej firmy.
Kolejną uczestniczką, której pomogliśmy na drodze do biznesowego sukcesu jest Joanna Psionka – właścicielka firmy „Wytwórnia Marzeń”. W ramach oferty social media marketingu, Joanna tworzy dla marki indywidualny wizerunek medialny, oraz promuje markę na platformach społecznościowych, angażując jej odbiorców.
Jak sama pisze na swojej stronie internetowej: „[…] Współpracę z firmą rozpoczynam od poznania jej charakteru, produktów oraz grupy docelowej. Dzięki temu, mogę stworzyć unikatowy obraz, który będzie pokazywany potencjalnym klientom na Instagramie i Facebooku. Ważne jest dla mnie, by jak najlepiej odpowiadał on zarówno oczekiwaniom i potrzebom firmy jak i jej odbiorcom. W ramach tworzenia wizerunku ustalamy jak posty lub relacje będą wyglądały od strony wizualnej, jakie będą niosły treści oraz na czym będzie polegało angażowanie użytkowników. To ostanie jest dla szczególnie ważne, gdyż stworzenie wiernej grupy odbiorców, którzy angażują się w sprawy firmy jest jednoznaczne ze zwiększeniem sprzedaży a w efekcie – jej rozwojem”.
Jeśli zatem wasze social media potrzebują fachowej opieki i profesjonalnego podejścia to zachęcamy do kontaktu z Joanną.
Nazwa firmy: WYTWÓRNIA MARZEŃ JOANNA PSIONKA
mail: kontakt@jonannapsionka.pl
strona internetowa: http://joannapsionka.pl/