Szkolenie „Copywriting & webwriting – Jak pisać teksty, które sprzedają?”

Zapraszamy na dwudniowe bezpłatne szkolenie „Copywriting & webwriting –  Jak pisać teksty, które sprzedają?”, które poprowadzi Artur Jabłoński.

Termin:

12.10 (środa) i 13.10 (czwartek) w godz. 9-17.

Miejsce: Hotel INESS, Wróblewskiego 19/23, Łódź

Uczestnicy: Zapraszamy przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej  (fundacji i stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i/lub aktywną działalność odpłatną pożytku publicznego, spółdzielni socjalnych i spółek non profit) zarejestrowanych na terenie Łodzi.
W szkoleniu mogą wziąć udział członkowie zarządów, pracownicy, współpracownicy i wolontariusze organizacji.

Program szkolenia:

  1. Specyfika tekstów w internecie (dobra strona internetowa, czyli jaka? Najważniejsze konwencjonalne elementy strony internetowej, Znaczenie UX w procesie projektowania i… pisania, badania eyetrackingowe i ich znaczenie dla osób piszących teksty, jak czytają internauci – specyfika odbioru treści w różnych kanałach)
  2. Styl i wygląd tekstu – wyznaczniki dobrego pisania (właściwości stylu, których oczekują internauci od tekstu, projektowanie doświadczenia czytelnika – jak powinien wyglądać dobrze napisany tekst, sposoby wyróżniania elementów tekstu i przyciągania uwagi do poszczególnych fragmentów)
  3. Redagowanie i skracanie (o trudnej sztuce autokorekty, jak odchudzić tekst, planowanie tekstu jako sposób uniknięcia dużej liczby poprawek, dodawanie elementów multimedialnych
  4. Tworzenie tytułów i śródtytułów (formuły copywriterskie – sprawdzone i skuteczne formuły tworzenia tytułów, anatomia dobrego tytułu – 4 elementy istotne w procesie tworzenia tytułu)
  5. Branding dla piszących teksty (co każda osoba pisząca powinna wiedzieć o budowaniu marki, sprawdzanie osobowości marki i jej wpływ na sposób pisania tekstów na stronie)
  6. Język korzyści (co to znaczy język korzyści?, Laddering – metoda badań socjologicznych zaadaptowana do pisania perswazyjnych tekstów, Modele przyciągania uwagi czytelnika)

Szczegółowy program szkolenia

Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia nauczą się tworzyć skuteczne teksty informacyjne i sprzedażowe. Od tekstów na ulotki przez notki prasowe po newslettery – poznają reguły, dzięki którym z powodzeniem poradzą sobie z każdą pracą w słowie.

Korzyści dla uczestników: Uczestnicy szkolenia poznają cechy dobrego stylu, nauczą się pisać teksty sprzedażowe i informacyjne oraz dowiedzą się, jak internauci przyswajają informacje na stronach internetowych, dzięki czemu będą wiedzieli, jak prezentować treści na www.

Każda osoba opuści salę szkoleniową z gotowym zestawem reguł, dobrych praktyk oraz przykładów, które pozwolą w codziennej pracy tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe i informacyjne.

Prowadzący: Artur Jabłoński – konsultant ds. e-marketingu, prowadzi kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm. Współpracował z takimi firmami jak:  NEUCA, Polskie Radio PiK, Ista Shared Services, Przyjazny Dietetyk, Giacomini Polska, Exea, Smart Space. Jest również trenerem, ma na swoim koncie ponad 2 tys. godzin doradztwa. Wykłada na uczelniach – m.in. na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, School of New Media w Katowicach i na Politechnice Białostockiej. Od 3 lat prowadzi bloga ArturJablonski.com

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dostarczyć go do Organizatora do 11 października do godz. 9. Formularz można dostarczyć osobiście do siedziby INSPRO na ul. Pomorskiej 40 w Łodzi, pocztą tradycyjną (pod uwagę będzie brana data dostarczenia przesyłki), pocztą elektroniczną na adres e-mail karolina.fijolek@instytut.lodz.pl lub faxem na numer: 42 630 17 49.

W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zaproszenie max. 2 osób z jednej organizacji.

Do pobrania: formularz zgłoszeniowy

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Karoliną Fijołek: karolina.fijolek@instytut.lodz.pl, tel. 512-034-281; 42 630 17 49

Dodaj nam MOCy!

Od 2004 roku działamy na rzecz zmiany społecznej. Bo DNA Instytutu Spraw Obywatelskich to walka o dobro wspólne i mobilizowanie obywateli do działania. O dobro, które jest bliskie każdej i każdemu z nas, jak np. czyste powietrze, cisza za oknem, bezpieczna żywność czy wspólna przestrzeń. Oraz o dobro, które jest tylko pozornie dalekie: obywatelską inicjatywę ustawodawczą, referendum czy radę pracowników.

By działać skutecznie, potrzebujemy stałego i pewnego budżetu. Pomóż nam stawić czoła codziennym wyzwaniom. Dorzuć się do działań Instytutu.

Dziewczynka z uniesioną pięścią, w stroju superbohaterki z biało-czerowną peleryną