Zakup produktów i usług w związku z przeciwdziałaniem skutkom wystąpienia covid-19 [subregion]

Od dnia 24 sierpnia 2021 rozpocznie się nabór Wykonawców w ramach zakupów produktów i usług w podmiotach ekonomii społecznej i przedsiębiorstwach społecznych w związku z przeciwdziałaniem skutkom wystąpienia COVID-19.  

Kto może wnioskować o zakup produktów/usług?

Podmiot ekonomii społecznej (PES)/ przedsiębiorstwo społeczne (PS):

  • spełniający definicję określoną w Regulaminie ogólnym udziału w Projekcie „Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ”;
  • zarejestrowany na terenie siedmiu powiatów subregionu I woj. łódzkiego, tj. w powiatach: łaskim, łódzkim-wschodnim, opoczyńskim, pabianickim, tomaszowskim, rawskim, zduńskowolskim.

Jakie zakupy mogą być sfinansowane?

Zapoznaj się z katalogiem zakupów i usług, które mogą być sfinansowane

Do kogo mogą trafić nieodpłatnie produkty i usługi?

Produkty i usługi zakupione od PES/PS będą przekazywane nieodpłatnie korzystającym z nich podmiotom (instytucjom, podmiotom ekonomii społecznej), które przeznaczą je:

  • dla swojego personelu zaangażowanego w przeciwdziałanie skutkom wystąpienia COVID-19;
  • osób, na rzecz których te podmioty działają, w tym zwłaszcza: seniorów, osób z niepełnosprawnościami, osób bezdomnych, dzieci w pieczy zastępczej, osób w trudnej sytuacji w związku z wystąpieniem COVID-19;
  • na własne potrzeby, w celu minimalizowana skutków wystąpienia COVID-19.

Zasady korzystania z tzw. mechanizmu zakupowego

Maksymalna wartość zakupu od jednego Wykonawcy może stanowić iloczyn kwoty 4.000,00 zł brutto i liczby miejsc pracy w podmiocie (obliczana na podstawie liczby osób zgłoszonych do ubezpieczenia społecznego na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę), jednak kwota ta nie może przekroczyć 40.000,00 zł brutto.

Faktury za usługi/produkty zgłoszone w zamówieniu powinny wpłynąć do Zamawiającego do 26 listopada 2021 r.

Zapoznaj się z dokumentami:

Jak złożyć formularz zamówienia?

Nabór będzie trwał od 24 sierpnia 2021 r. od godz. 8.00 do wyczerpania środków. 
Zgłoszenia będą rozpatrywane w kolejności składania. Wypełniony załącznik nr 1 wraz z potwierdzeniem zapotrzebowania należy dostarczyć w formie elektronicznej (skan/zdjęcie wypełnionych i podpisanych dokumentów) na adres centrumklucz@instytut.lodz.pl w tytule maila należy wpisać MECHANIZM ZAKUPOWY.

Jesteś zainteresowana/-y zakupem produktów/usług od Twojego podmiotu ekonomii społecznej/przedsiębiorstwa społecznego przez OWES Centrum KLUCZ? Skontaktuj się z nami: 

Zapisz się na newsletter

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.