Zapraszamy na Forum Liderów Ekonomii Społecznej w Twoim powiecie

Jesteś liderem w swojej społeczności? A może widzisz obszary wymagające zmian i chcesz dowiedzieć się, jak je wprowadzić? Forum Liderów Ekonomii Społecznej to otwarte spotkanie, podczas którego podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem o prowadzeniu działań społecznych, a także przedstawimy Ci konkretną propozycję współpracy.

Spotkanie będzie doskonałą okazją, by wspólnie porozmawiać o:
– możliwościach rozwoju powiatu, w tym tworzenia miejsc pracy dla jego mieszkańców,
– zwiększeniu współpracy, zaufania… i zysków,
– nawiązania kontaktów, wymiany doświadczeń i budowania kapitału społecznego.

Pierwsze spotkanie odbyło się 31 maja w Szadku (powiat zduńskowolski).

Zobacz program Forum (pdf)

Wyślij formularz zgłoszeniowy

Już teraz zapraszamy na pozostałe spotkania:

  • 6 czerwca – Opoczno
  • 8 czerwca – Tomaszów Mazowiecki
  • 13 czerwca – Rawa Mazowiecka
  • 21 czerwca – Nowosolna
  • 22 czerwca – Łask
  • 4 lipca – Pabianice

W razie pytań prosimy o kontakt z Aleksandrą Podkońską

e-mail: aleksandra.podkonska@instytut.lodz.pl; tel. 519 300 647

Dodaj nam MOCy!

Od 2004 roku działamy na rzecz zmiany społecznej. Bo DNA Instytutu Spraw Obywatelskich to walka o dobro wspólne i mobilizowanie obywateli do działania. O dobro, które jest bliskie każdej i każdemu z nas, jak np. czyste powietrze, cisza za oknem, bezpieczna żywność czy wspólna przestrzeń. Oraz o dobro, które jest tylko pozornie dalekie: obywatelską inicjatywę ustawodawczą, referendum czy radę pracowników.

By działać skutecznie, potrzebujemy stałego i pewnego budżetu. Pomóż nam stawić czoła codziennym wyzwaniom. Dorzuć się do działań Instytutu.

Dziewczynka z uniesioną pięścią, w stroju superbohaterki z biało-czerowną peleryną

Zapisz się na newsletter

Administratorem danych osobowych jest Fundacja Instytut Spraw Obywatelskich z siedzibą w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 40. Dane będą przetwarzane w celu informowania o działaniach Instytutu. Pełna informacja dotycząca ochrony danych osobowych.